ένα blog από μαθηματικούς, για τα Μαθηματικά και τους / τις μαθηματικούς χωρίς... ασκήσεις...

Στόχος μας είναι να ανακοινώνουμε όλες τις εκδηλώσεις των μαθηματικών οπότε και σας παρακαλούμε να μας βοηθήσετε στέλνοντάς μας τις ανακοινώσεις σας (εκδηλώσεις, σεμινάρια, συναντήσεις, βιβλία, περιοδικά, άλλα έντυπα ή άρθρα που δημοσιεύεται ‐με αναφορά τίτλου και ιστοσελίδας που τα φιλοξενεί)

Παρασκευή 11 Ιουνίου 2021

Εκλογές 2021 στην ΕΜΕ: Τρεις εκλογικές παρατάξεις της ΕΜΕ, διαχρονικά ίδιες διακηρύξεις και αναποτελεσματικές

της Αγγελικής Χ. Χρονοπούλου

 

Περιεχόμενα

Εισαγωγικά

 

1. ΜΑΘΑΝ και ΚΑΜΕΚΠ οι παρατάξεις με συστηματικές κρούσεις για παράταση θητείας κατά παράβαση του καταστατικού

1.1 Η ΜΑΘΑΝ ζητά ηλεκτρονική ψήφο με εισαγγελική(!!!) απόφαση... 

1.2 Η ΚΑΜΕΚΠ διεκδικεί με εμμονή και επιθετικά παράταση θητείας στο ...διηνεκές  

1.3 Οι επιλογές των ΚΑΜΕΚΠ και ΜΑΘΑΝ στον αντίποδατων θέσεων του αγωνιστικού τμήματος του εκπαιδευτικού κινήματος

 

2. Συγκριτική παρουσίαση των διακηρύξεων των παρατάξεων (ΔΗΠΑΚΙΜ, ΚΑΜΕΚΠ και ΜΑΘΑΝ)

2.1 Διακριτά χαρακτηριστικά στη διακήρυξη της ΔΗΠΑΚΙΜ

2.2 Διακριτά χαρακτηριστικά στη διακήρυξη της ΚΑΜΕΚΠ

2.3 Διακριτά χαρακτηριστικά στη διακήρυξη της ΜΑΘΑΝ


Επιλογικά ερωτήματα προς απάντηση…

Τέλος εποχής για τα “τραπεζάκια” (με εκλογικό υλικό) των παρατάξεων;

 

Σημείωση επεξηγηματική: Η σειρά των παρατάξεων είναι αυτή που ακολουθείται στην Ενημέρωση, τεύχ. 78 (2021).

Τα ακρωνύμια και τα πλήρη ονόματα έχουν ως εξής: 

ΔΙΠΑΚΙΜ (Δημοκρατική Πανεπιστημονική Κίνηση Μαθηματικών)

ΚΑΜΕΚΠ (Κίνηση για την Αλλαγή στη Μαθηματική ΕΚΠαίδευση)

ΜΑΘΑΝ (Μαθηματική Άνοιξη

 

Εισαγωγικά 

Αρχικά δημόσια διακηρυγμένη θέση μου είναι ότι δεν θα συναινέσω σε καμιά παράβαση του καταστατικού της ΕΜΕ από οπουδήποτε και αν προέρχεται. 

Ξεκάθαρη θέση μου ήταν και παραμένεινα πραγματοποιηθούν οι εκλογές για ΔΣ και Εξελεγκτική Επιτροπή στην ΕΜΕ και να μην παραβιαστεί το καταστατικό με καμιά αφορμή γιατί όποια και να είναι τα επιχειρήματα στην τελική η παραβίαση συνιστά αντιδημοκρατική συμπεριφορά.

 

1. ΜΑΘΑΝ και ΚΑΜΕΚΠ οι παρατάξεις με συστηματικές κρούσεις για παράταση θητείας κατά παράβαση του καταστατικού

Παράταση θητείας στην ΕΜΕ προκρίνεται από ΜΑΘΑΝ και ΚΑΜΕΚΠ χωρίς αποχρώντα λόγο και κατά παράβαση του καταστατικού της… Έτσι, στις 7/6/2021 συντελέστηκε διπλό χτύπημα από ΜΑΘΑΝ και ΚΑΜΕΚΠ στη νομιμότητα. 

 

1.1 Η ΜΑΘΑΝ ζητά ηλεκτρονική ψήφο με εισαγγελική(!!!) απόφαση...  

Η ΜΑΘΑΝ με ανάρτησή της, τύπου «ανοιχτής επιστολής», στο fb (7/6/21 10 μμ) με τίτλο: «ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ 27-6-2021»[1] απαιτεί λίγο πολύ εισαγγελική εντολή για να παραβιαστεί το Καταστατικό!!!

Μάλιστα απαιτεί από τους 15 του ΔΣ;;; ή/και από τους 3 της ΕΕ;;; «(...) στηριζόμενοι στη συγκυρία, παίρνατε την πρωτοβουλία να ζητήσει από το Πρωτοδικείο η ΕΜΕ τη δυνατότητα να διαξαγάγει (με τρόπο που ήταν αδύνατο να έχει προβλεφθεί όταν κατατέθηκε το καταστατικό), τις Εκλογές με ηλεκτρονική ψηφοφορία»…

Ούτε επί χούντας  τέτοιου τύπου επίκληση για παρέμβαση εισαγγελέα με στόχο να γίνει κουρελόχαρτο το καταστατικό!!!

 

Όσο για την ηλεκτρονική ψηφοφορία έχω διαμορφώσει άποψη αλλά θα την καταθέσω στην καταστατική ΓΣ (και δημόσια) οποτεδήποτε πραγματοποιηθεί αυτή…

Συνοψίζοντας, η ΜΑΘΑΝ πήρε θέση 

ή εκλογές με ηλεκτρονική ψήφο[2] μετά από εισαγγελική εντολή 

ή αναβολή(!!!) των εκλογών επ΄ αόριστο;;;

 

1.2 Η ΚΑΜΕΚΠ διεκδικεί με εμμονή και επιθετικά παράταση θητείας στο ...διηνεκές  

 

Στη δίωρη «διαδικτυακή παρουσίαση των θέσεων της ΚΑΜΕΚΠ» (7/6/21)[3], παρέμβηκαν οι 9 από τους 20(!!!) συμμετέχοντες, εγγραφέντες και μη, υποψήφιοι και μη στις εκλογές στην ΕΜΕ, που θα πραγματοποιηθούν στις 27/6/2021.

Επειδή το ζήτημα ΔΕΝ είναι ποσοτικό ΑΛΛΑ ποιοτικό, θα αναφερθώ στην παρέμβασης της ΚΑΜΕΚΠ θέτοντας  υπόψη σας τα στοιχεία που θεωρώ απαραίτητα για να διαμορφώσετε ο καθένας/καθεμιά την άποψή σας.

 

Η ΚΑΜΕΚΠ διά του μέλους της (αναπληρωματικός εκλεγμένος, ψήφοι 108)[4] στο ΔΣ και εκ νέου υποψήφιος (κ. Μαυρέλης) πήρε θέση[5] αναγορεύοντάς με σε …άνθος του κακού επειδή αταλάντευτα υποστηρίζω πως το καταστατικό δεν πρέπει με κανένα τρόπο να καταστρατηγηθεί.

Κατ΄ αντιδιαστολή και ως μέτρο σύγκρισης αναφέρω πως και τα δύο  μέλη του ΔΣ (αναπληρωματικοί εκλεγμένοι με την ΚΑΜΕΚΠ) προτείνουν ο κ. Κομπότης (ψήφοι 121) [6] συστηματικά από το Νοέμβρη του 2020 παράταση θητείας του ΔΣ μέχρι το Σεπτέμβριο του 2021… Προφανώς τόσα τους λείπουνε… Και ο κ. Μαυρέλης ενημερώνει συστηματικά τα μέλη του ΔΣ για τις προθέσεις της υπουργού Παιδείας για παράταση θητείας στο ...διηνεκές!!!

Ειδικότερα στη συνεδρίαση του ΔΣ (3/6/2021) ενημέρωσε πως οι εκπαιδευτικοί δεν κάνουν εκλογές στους συλλόγους τους!!! Τι κρίμα να παραγκωνίζει τα όσα συμβαίνουν στην εκπαιδευτική πραγματικότητα[7] και τις ΓΣ που πραγματοποιούνται στις αυλές των σχολείων…

Τελικά η αγάπη για την καρέκλα είναι πιο δυνατή από το δημοκρατικό αίσθημα.

 

1.3 Οι επιλογές των ΚΑΜΕΚΠ και ΜΑΘΑΝ στον αντίποδατων θέσεων του αγωνιστικού τμήματος του εκπαιδευτικού κινήματος

 

Ευτυχώς για μένα αμέσως αποδεικνύεται περίτρανα ότι η αταλάντευτη θέση μου, πως  το καταστατικό δεν πρέπει για κανένα λόγο να καταστρατηγηθεί, συνάδει με τη θέση του αγωνιστικού τμήματος του εκπαιδευτικού κινήματος και επειδή δεν ...κυνηγάω την καρέκλα έχω τη δυνατότητα το δημοκρατικό μου αίσθημα να είναι σε πλήρη λειτουργία και να μην το υποβιβάζω σε λειτουργία κατά τις συνθήκες, με στόχο να διατηρηθούν οι καρέκλες…


Υποστηρικτικά παραπέμπω σε ανάρτηση του Χρήστου Κάτσικα με τίτλο «Ωμή παρέμβαση του ΥΠΑΙΘ για αποτροπή εκλογών στα εκπαιδευτικά σωματεία» που κατακεραυνώνει την πρακτική του υπουργείου παιδείας και αναφέρει πως «Τα εκπαιδευτικά σωματεία καλούν όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, να παραχωρήσουν τις άδειες και τους χώρους που απαιτούνται για τη διενέργεια των εκλογών, να σταματήσουν εδώ και τώρα την πρωτοφανή, αντιδημοκρατική παρέμβασή τους στις εσωτερικές συλλογικές διαδικασίες του Α΄ Συλλόγου Αθηνών Εκπαιδευτικών ΠΕ.

Παράλληλα καλούν το Δ.Σ. της ΔΟΕ να τοποθετηθεί για αυτήν την προκλητική και ωμή παρέμβαση στο Σύλλογο που αποτελεί προοίμιο της εφαρμογής του ν/σχ Χατζηδάκη, πριν καν αυτό ψηφιστεί»[8].

 

Πραγματικά αισθάνομαι δικαιωμένη που το εκπαιδευτικό κίνημα υποστηρίζει την ίδια θέση με μένα δηλαδή πως είναι δικαίωμά του να κάνει εκλογές ΑΛΛΑ και θλίβομαι από την απρόκλητη και ανοίκεια επίθεση σε βάρος μου όπως επίσης θλίβομαι επειδή τόσο ο κ. Κομπότης όσο και ο κ. Μαυρέλης έφθασαν να ζητούν ανερυθρίαστα και ανενδοίαστα παράταση θητείας γιατί η καρέκλα είναι γλυκιά και 3 μήνες μόνο μέχρι τον Ιούνιο τούς φαίνεται και λίγο!!!!

 

Με την κατά μέτωπο επιθετική πρακτική που κρατούν η ΜΑΘΑΝ και η ΚΑΜΕΚΠ υποστηρίζοντας με ζήλο” την παράταση θητείας στο διηνέκες, με αφορμή την πανδημία…, πέσαν οι μάσκες και αποδείχτηκε ότι μετρούν το μπόι τους και την αξία τους με την καρέκλα που κατέχουν. 

Στοιχηματίζω ότι στον επόμενο …τόνο θα μας πουν ότι αφού έχουν εκλεγεί αυτοί οι 3 δεν χρειάζονται εκλογές μέχρι …τη λήξη της πανδημίας από τον Π.Ο.Υ.. 

Και εδώ νομίζω πως πρέπει να βάλω μια …τελεία αφού σας έδωσα μια εικόνα της κατάστασης για να διαμορφώσετε την άποψή σας.

 

Και με την ευκαιρία θέλω να ξεκαθαρίσω πως δεν περιμένω πια ούτε να με αγαπούν όλοι, ούτε και να με εκτιμούν… Έτσι κι αλλιώς ο καθένας από σας ό,τι κατέχει επιστρέφει στους άλλους… Αν έχει δεχτεί αγάπη και εκτίμηση αυτό και θα επιστρέψει…

Περιμένω, όμως, να με σέβονται, για την αξιοπιστία μου, για την ενεργό δράση μου στην ΕΜΕ πάντα προς όφελος της μαθηματικής κοινότητας. Και στην τελική οι εκλεγμένοι έστω και οι αναπληρωματικοί οφείλουν να σέβονται τα μέλη της ΕΜΕ και να μην τους επιτίθενται γιατί η εκλογή τους είναι προσωρινή ενώ τα μέλη είναι …μόνιμα.

 

2. Συγκριτική παρουσίαση των διακηρύξεων των παρατάξεων (ΔΗΠΑΚΙΜ, ΚΑΜΕΚΠ και ΜΑΘΑΝ) 

Όπως σημείωσα στο κείμενό μου που αναρτήθηκε στο blog«Μαθηματικά Τετράδια» (4/6/2021)[9] οι διακηρύξεις των παρατάξεων αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της ΕΜΕ αρκετά νωρίς εντός βέβαια της παράτασης θητείας. Όμως, οι παρατάξεις τις διακίνησαν μόνο εντός των ορίων τους... προφανώς σε μια προσπάθεια να διατηρήσουν τις δυνάμεις του 2019... 

 

2.1 Διακριτά χαρακτηριστικά στη διακήρυξη της ΔΗΠΑΚΙΜ

 

Αρχικά (ακολουθώντας τη σειρά που δημοσιεύονται στο ενημερωτικό φυλλάδιο, (Ενημέρωση 78) παρατήρησα ότι η διακήρυξη της ΔΗΠΑΚΙΜ είναι copy/paste της προγενέστερής της αυτής των εκλογών του 2019 (Ενημέρωση 77) και …έλκει την καταγωγή της από αυτή του 2017.

 

Αναλυτικά στην 1η ενότητα “σκοπός μας είναι” (Ενημέρωση, σελ. 78/3) η πρώτη σελίδα της διακήρυξης της ΔΗΠΑΚΙΜ είναι επανάληψη της διακήρυξής της, του 2019[10] ενώ στη 2η σελίδα (Ενημέρωση, σελ. 78/4) έχουν προστεθεί 2 νέες παράγραφοι (και έχει αφαιρεθεί μία από τη  διακήρυξη του 2019) για να καταστεί επίκαιρη αλλά η γενικότητα των αναφορών δεν βοηθά σε αυτό. 

 

Η ενότητα Β “σήμερα” (Ενημέρωση, σελ. 78/4) έχει αναδιατυπωθεί σε σχέση με την αντίστοιχη του 2019, όμως, οι αναφορές της στο διαγωνισμό «Πυθαγόρα» έχουν έντονο λαϊκίστικο χαρακτήρα και δεν αγγίζουν την ουσία του. 

Επισημαίνω πως έχω καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις (που έστειλα και στην ομάδα του διαγωνισμού και έχουν καταγραφεί και στα πρακτικά του ΔΣ[11]) για το πώς θα αναδειχτεί ο παιδαγωγικός χαρακτήρας του διαγωνισμού. 

Για την ώρα δεν έχω διαχύσει στη μαθηματική κοινότητα αυτές τις θέσεις γιατί ακόμη διερχόμαστε την πιλοτική φάση του (2η χρονιά το 2021). Επομένως το να αντιμετωπίζεται μόνο με οικονομικά κριτήρια ο διαγωνισμός τότε το 10άρικο συνιστά αφορμή για αβασάνιστη και ανέξοδη κριτική. Και για του λόγου το αληθές οι παρατάξεις επικεντρώθηκαν στο προφανές, στο 10άρικο…

Η ΔΙΠΑΚΙΜ, λοιπόν, για το 10άρικο σημειώνει: «Αυτό το αντιμαχόταν πάντα κι εξακολουθεί να το αντιμάχεται η ''ΔΗ.ΠΑ.ΚΙ.Μ'' και στη θέση του προτείναμε σίγουρους τρόπους για την αύξηση των μελών της ΕΜΕ, για ν' αυξηθούν έτσι και τα οικονομικά της»[12].

Χαρακτήρισα την αναφορά λαϊκίστικη επειδή η αναφορά «σίγουροι τρόποι αύξησης των μελών» όταν τα μέλη που ψηφίζουν κάθε διετία έχουν πάρει αριθμητικά τον κατήφορο δεν κρίνεται επαρκής.

 

Όσο για τις καθιερωμένες επισκέψεις στα Δημοτικά Σχολεία (Ενημέρωση, σελ. 78/5) επισημαίνω ότι την πρόσφατη διετία του κορονοιού) δεν πραγματοποιούνται… Οπότε καλές είναι για κοινωνικές επισκέψεις μαζί με την πρόθυμη πάντα ΔΠΜ για …δράση ΑΛΛΑ είμαι υποχρεωμένη να σημειώσω ότι αποδείχτηκαν ελάχιστα αποτελεσματικές τόσο στην αύξηση μελών όσο και στην αύξηση συνδρομών των μαθητών στα περιοδικά.

Οπότε θα βοηθούσε να ανακοινώνονταν στην επικείμενη ΓΣ (13/6/21) αφού δεν συμπεριλήφθηκε στη διακήρυξη τα βήματα που προτείνει η ΔΗΠΑΚΙΜ για τη σίγουρη αύξηση των μελών και ποια μέλη (ονομαστικά) της ΕΜΕ θα υποστηρίξουν τη διαδικασία που θα προταθεί. 

 

Όσο για τη ρύθμιση των παλαιών συνδρομών η αναφορά της ΔΗΠΑΚΙΜ (Ενημέρωση, σελ. 78/5) είναι έωλη στα όρια της αναλήθειας επειδή με αρχή το 2013 επί Βαρόπουλου (ταμίας ΕΜΕ 2013), το 50άρικο ήταν πρόταση Δριβαλιάρη (ΓΣ 2017) και θα ίσχυε για τις επόμενες εκλογές και στην τελική δεν καταγράφηκε αύξηση των μελών της ΕΜΕ ή των ψηφισάντων από την οποία να τεκμαίρεται ότι ήταν και παραγωγική η ρύθμιση… Οπότε με δυο λόγια, “άνθρακες ο θησαυρός”...

 

Μια ακόμη παρατήρηση, στις εκλογικές διακηρύξεις των παρατάξεων γίνεται προσπάθεια να αποκτήσουν εκ των υστέρων την πατρότητα κάποιων εκδηλώσεων ή/και βελτιώσεων στη λειτουργία της ΕΜΕ.

 

Για παράδειγμα η ΔΗΠΑΚΙΜ με copy/paste από το 2019 διεκδικεί την πατρότητα  για «την πιστότερη καταγραφή των πρακτικών, τη μαγνητοφώνηση των εργασιών του ΔΣ, το σύστημα Skype (…)» (Ενημέρωση, σελ. 78/5)

Αναφορές για το πώς διεκδικήθηκε και καθιερώθηκε το SKYPE μπορείτε να διαβάσετε  στην ενότητα:«SKYPE: Ένας εκσυγχρονισμός που δεν καθιέρωσε “καλές πρακτικές” λειτουργίας του ΔΣ»[13].

Όσο για το ποιο θα ήταν το επόμενο βήμα επεσήμανα πως «Η συμμετοχή με SKYPE θα μπορούσε να επεκταθεί στα μέλη των Διοικουσών Επιτροπών των Παραρτημάτων ή και σε οποιοδήποτε μέλος θα μπορούσε να συμβάλλει στη συζήτηση για κάποιο ζήτημα, ώστε η χιλιομετρική απόσταση από την Αθήνα, όπου πραγματοποιούνται οι τακτικές συνεδριάσεις του ΔΣ, να μη δρα ως ανασταλτικός παράγοντας της συμμετοχής μελών της ΕΜΕ στη συνεδρίαση του ΔΣ»[14]

Επισημαίνουμε πως τα Παραρτήματα απασχόλησαν και τις 3 παρατάξεις (ΔΗΠΑΚΙΜ, ΚΑΜΕΚΠ, ΜΑΘΑΝ) με αναφορές που παραμένουν γενικόλογες και δεν εξασφαλίζουν τη μακροβιότητα της ΕΜΕ αντίθετα αυξάνουν την πιθανότητα διάλυσης αν εφαρμοστεί στην πράξη “το διαίρει και  βασίλευε” όπως προτείνεται για την Αττική από τη ΔΗΠΑΚΙΜ (Ενημέρωση, σελ. 78/3), 

την ΚΑΜΕΚΠ (Ενημέρωση, σελ. 78/13-14) που το βαφτίζει …εκδημοκρατισμό και 

τη ΜΑΘΑΝ (Ενημέρωση, σελ. 78/15, 17) που στοχεύει σε «αποκεντρωμένη ΕΜΕ» και σε αυτό το πλαίσιο προκρίνει τη δυνατότητα των Παραρτημάτων για παρέμβαση στο ΔΣ και τη διοργάνωση μαθημάτων και θερινών σχολείων από τα Παραρτήματα.

 

Εκτιμώ, λοιπόν, πως αντί οι παρατάξεις να ζητούν αλλαγή της σχέσης ΕΜΕ Παραρτημάτων αρχικά καλό θα ήταν να έριχναν το βάρος τους στο να κινητοποιηθούν τα Παραρτήματα ώστε στην πράξη να μελετηθεί ποιο θα είναι το καλύτερο σχήμα πλην της διάσπασης που προτείνεται και το πιθανότερο θα οδηγήσει στη διάλυση της ΕΜΕ.

 

Και στο σημείο αυτό αναδεικνύεται η ανάγκη αυτοκριτικής αλλά και επιτείνεται όταν η ΔΗΠΑΚΙΜ (Ενημέρωση, σελ. 78/5) αναγράφει (ενότητα Δ: ποιοι είναι οι άλλοι, και η ενότητα αυτή copy/paste από τη διακήρυξη του 2019) όπου σημειώνεται ότι 

«[η ΔΠΜ] είναι η παράταξη που διοικεί την ΕΜΕ τα 39 τελευταία έτη. Γι’ αυτήν έχουμεδημοσιεύσει άπειρες αναλύσεις και ισάριθμα σχόλια, για τα πεπραγμένα τηςκαι τις ευθύνες της».

 

Διασαφηνίζω πως δεν είναι αναγκαστικά κακό να επαναλαμβάνονται διακηρυκτικοί στόχοι αφού η περιρρέουσα κατάσταση και με ευθύνη των παρατάξεων δεν έχει αλλάξει ριζικά. Από το σημείο, όμως, αυτό μέχρι του σημείου να επαναλαμβάνονται γενικόλογες φράσεις χωρίς καν επικαιροποίηση αξίζει να το προσέξουμε…

Για παράδειγμα, αναφέρεται παραπάνω από τη ΔΙΠΑΚΙΜ πως διοικεί η ίδια παράταξη την ΕΜΕ εδώ και 39 χρόνια. Αυτή η φράση αναφέρεται στη διακήρυξη του 2019 ΑΛΛΑ και στη διακήρυξη του 2021 παρέμειναν 39 τα χρόνια!!! 

Θεωρώ πως δεν είναι υπερβολική απαίτηση να καταμετρηθούν ως 41 τα χρόνια. Έτσι, για του λόγου το ακριβές.

 

Και επειδή η αυτοκριτική δεν κάνει κακό, αντίθετα θεωρώ πως μας δίνει την ευκαιρία να διορθώσουμε, λάθη και παραλείψεις μας ένα 2οπαράδειγμα είναι πως η ΔΗΠΑΚΙΜ αναφέρεται (και πάλι copy/paste από τη διακήρυξη του 2019) στην πραγματοποίηση της ημερίδας για τα μαθηματικά στο Δημοτικό ωσάν να είναι πραγματικό γεγονός (Ενημέρωση, σελ. 78/5) ενώ …ξεχνά να επισημάνει ότι ΔΕΝ πραγματοποιήθηκε ούτε το 2020 ούτε το 2021 μέχρι και τώρα τουλάχιστον. Δεν λέω συνιστά απώλεια η μη πραγματοποίησή της αλλά ας μην την παρουσιάζουμε σαν …τελεσθείσα.

“Μικρό χωριό” η μαθηματική κοινότητα δεν χρειάζεται να ξεγελάσουμε κανέναν…

 

Και αναφερόμενη σε αυτοκριτική εννοώ να αποδεχτούν ότι κυβερνά η ίδια παράταξη την ΕΜΕ γιατί οι 3 παρατάξειςκαι μάλιστα, κατά τη γνώμη μου, με πρώτη τη ΔΗΠΑΚΙΜ το επέτρεψαν και εξακολουθητικά το …επιτρέπουν στη ΔΠΜ

Η αυτοκριτική, λοιπόν, θα βοηθούσε στην αναζήτηση του τι δεν έγινε από τις 3 παρατάξεις; πως ακριβώς άμεσα ή έμμεσα(;) συνειδητά ή ασυνείδητα(;) κ.ο.κ. βοήθησαν τη ΔΠΜ να παραμείνει διαχρονικά διοικούσα παράταξη…

 

Δηλώντας τα ίδια και τα ίδια εδώ και πολλά χρόνια ΔΕΝ αρκεί μόνο το …πρέπει χρειάζεται να απαντηθεί δημόσια γιατί δεν έχουν αποδώσει όλα όσα χρεώνουν σαν θετικά στην παράταξή τους και κυρίως γιατί δεν κατόρθωσαν να μαζικοποιηθεί η ΕΜΕ, ακόμη και ανεξάρτητα από το σε ποια παράταξη τελικά θα καταλήξουν τα νέα μέλη…

 

2.2 Διακριτά χαρακτηριστικά στη διακήρυξη της ΚΑΜΕΚΠ

 

Στην Ενημέρωση 78 (σελ. 11-14) ακολουθεί η διακήρυξη της ΚΑΜΕΚΠ η οποία όπως παρατήρησα στη 2ηκιόλας παράγραφο αναφέρει το νέο κεντρικό της σύνθημα: «Μαθηματική Εκπαίδευση υψηλού επιπέδου για όλους» ενώ στη διακήρυξη του 2019 (Ενημέρωση 77) το κεντρικό σύνθημα ήταν «Μαθηματικά για όλους»[15] σημειώνοντας ότιτο πρόγραμμά τους στηρίζεται σε αυτή την αρχή.

Επισημαίνω ότι το πνεύμα της διακήρυξης της ΚΑΜΕΚΠ είναι στη …γραμμή Τσίπρα που δήλωνε στη Βουλή ότι «Με ένα νόμο, σε ένα άρθρο θα καταργήσω το μνημόνιο».[16]

Eκτιμώ, λοιπόν, ότι η αλλαγή συνθήματος με την προσθήκη «υψηλού επιπέδου» σπρώχνει στο περιθώριο, τουλάχιστον, το 75% των μαθητών/τριών επειδή για κοινωνικούς και οικονομικούς λόγους και εν μέσω πανδημίας και να το επιζητούσαν (οι μαθητές/τριες και οι γονείς τους) δεν υπάρχουν οι αντικειμενικές συνθήκες για να υποστούν μια υψηλού επιπέδου μαθηματική εκπαίδευση. 

Το αίτημα αυτό προϋποθέτει αλλαγή του πολιτικού οικονομικού στάτους. 

Με δυο λόγια, όταν με το καλό ξεφορτωθεί η κοινωνία τον καπιταλισμό και αφού αποκατασταθούν όλες οι κοινωνικο -οικονομικές ανισότητες εκπαιδευτικές και μη, μετά πολύ μετά, θα διαγραφεί και ο δρόμος της ...υψηλού επιπέδου μαθηματικής εκπαίδευσης για όλους. 

Στις μέρες μας, αυτό το σύνθημα χρησιμεύει για να σηκώνει σκόνη και να νεφελοποιεί την ένδεια των προτάσεων της ΚΑΜΕΚΠ, οι οποίες δεν έχουν αντίκρισμα στην πράξη παρά μόνο συνιστούν σχήματα λόγου, για να παριστάνουν τους αγωνιστές με ευκταίο στόχο την καρέκλα ΚΑΙ ενώ συνηθίζουν να επιτίθενται αγοραία και άνανδρα σε όποιο μέλος της ΕΜΕ τολμά να έχει διαφορετική άποψη από τη δική τους.


Προσωπικά αποτελώ διαχρονικά στόχο τους με κορύφωση την ανοίκεια επίθεση (7/6/2021) και με αυτή την αφορμή σκέπτομαι πως γούστο έχει να πιστεύουν στην ΚΑΜΕΚΠ ότι θα κατακτήσουν και πάλι δύο έδρες βρίζοντάς με και διαδίδοντας ψέματα για δραστήριο μέλος της ΕΜΕ.

«Χρωστάω» μια απάντηση αν η επίθεση οφείλεται στο γεγονός πως είμαι γυναίκα και μάλιστα γυναίκα με άποψη… Με δυο λόγια, μου επιτίθενται ρατσιστικά με διάκριση με βάση το φύλο ή/και την ηλικία; Ναι ή όχι;

Σε κάθε περίπτωση έφθασε η ώρα για να διαπιστώσουμε το “βάθος” και το “πλάτος” της επίθεσης της ΚΑΜΕΚΠ σε βάρος μου, και ενώ είμαι ενεργό και δραστήριο μέλος της ΕΜΕ, επίθεση δημόσια που εγκαινίασε ο κ. Μαυρέλης και ανέβηκε στο youtubeμε ευθύνη του συντονιστή της συζήτησης (και χειριστή του προγράμματος) και υποψήφιου (κ. Μαρίνη).

Μια ένδειξη, ίσως καθοριστική για την απάντηση, είναι πως στην αρχή της ομιλίας του ο συντονιστής αναφερόμενος στο 1+1 κάνει 2 συμπλήρωσε: «2 κοριτσάκια;» (δείχνοντας μια εικόνα με δύο κοριτσάκια στα λευκά χαρωπά σε ένα λιβάδι) ή «2 παιδιά;» (δείχνοντας μια εικόνα με δύο αγοράκια ρακένδυτα στο δρόμο μιας ...παραγκούπολης)[17]

Που ζούμε;;; το 2021 υποψήφιος για το ΔΣ της ΕΜΕ άνδρας με ενεργό δράση ακολουθεί τα φυλετικά στερεότυπα και τις κοινωνικές προκαταλήψεις για τη γυναίκα όπως αυτά λειτουργούν στον αγγελικό” καπιταλιστικό κόσμο που επιβιώνουμε!!! 

Και το …καλύτερο δεν διαμαρτυρήθηκε κανείς από τους 20 παρόντες (γυναίκες και άνδρες). Ακούς εκεί «2 κοριτσάκια;» ή «2 παιδιά;» Έλεος!!!

 

Επίσης στη διακήρυξη της ΚΑΜΕΚΠ (1η σελίδα, προτελευταία παράγραφο με bold) στην ενότητα: «Η διάλυση της Δημόσιας Παιδείας και οι θέσεις που πρέπει να διατυπώσουμε»ειδικά«Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση» σημειώνεται

«Αντί να ενισχύσει τα ΑΕΙ με προσωπικό και πόρους, νομοθετεί την ίδρυση ειδικού αστυνομικού σώματος για τη «φύλαξη» των Ιδρυμάτων, παρά τη μαζική αντίδραση των Πανεπιστημιακών δασκάλων και, ασφαλώς, των ίδιων των φοιτητών. (…)».[18]

Αντλώντας και από τη ΔΗΠΑΚΙΜ την αναφορά (Ενημέρωση 78/4) «μαζί με όλο τον μαθητικό και πανεπιστημιακό κόσμο κατά του νομοσχεδίου που θεσμοθετεί βαθιά αντιδραστικά μέτρα, όπως ίδρυση πανεπιστημιακής αστυνομίας και άλλες υποδομές καταστολής»

 

Λυπάμαι που θα χαλάσω το συναινετικό κλίμα μεταξύ τους, ΑΛΛΑ θα πρότεινα να υπομνήσουν σε συμπαθούντες και επιρροές τους πανεπιστημιακούς πώς, εδώ και πολλά χρόνια, η επικρατούσα στην κοινωνία άποψη είναι ότι έχουν καταστήσει το αυτοδιοίκητο συνώνυμο του …ανεύθυνου. Δεν έχουν λάβει κανένα μέτρο ώστε να λειτουργεί το αυτοδιοίκητο προς όφελος των φοιτητών αλλά και της κοινωνίας. Και επειδή “στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται” η πανεπιστημιακή αστυνομία πλασάρεται σαν …λύση από τους πάντα έτοιμους εξουσιαστές που έχουν πάντα στο …τσεπάκι την …κατάλληλη λύση για τους εξουσιαζόμενους. 

Ενώ οι πανεπιστημιακοί φροντίζουν, και το λέω συγγνωστά, να …κλειδώνουν τα εκλεκτορικά τους και αυτών που προωθούν… Ε, ναι και να εισπράττουν και τον παχυλό μισθό τους και όσα παρελκόμενα σε είδος ή σε χρήμα απορρέουν από την καρέκλα τους.

Πρακτικά η ΔΗΠΑΚΙΜ, η ΚΑΜΕΚΠ και η ΜΑΘΑΝ ας απαιτήσουν από τους πανεπιστημιακούς συμπαθούντες και επιρροές τους να  προσεγγίσουν όσους από τους πανεπιστημιακούς δεν εκφράζουν τα παραπάνω φαινόμενα με στόχο να τους εγγράψουν μέλη της ΕΜΕ.

Επίσης ας ασχοληθούν με το πώς το 7% των μελών της ΕΜΕ που, σύμφωνα με (αισιόδοξους) υπολογισμούς μου (το πολύ πολύ το 10%), είναι πανεπιστημιακοί οποιασδήποτε βαθμίδας ομότιμοι ή μη έχουν καταφέρει εθιμικά(;) και με τη συναίνεση των παρατάξεων να είναι πάντα καθηγητές ΑΕΙ(!!!) Πρόεδροι της ΕΜΕ...

 

Επανέρχομαι και ξανά επισημαίνω ότι το να αντιμετωπίζεται μόνο με οικονομικά κριτήρια ο διαγωνισμός «Πυθαγόρας» τότε το 10άρικο συνιστά αφορμή για αβασάνιστη και ανέξοδη κριτική. 

Με τη σειρά της η ΚΑΜΕΚΠ, λοιπόν, για το 10άρικο σημειώνει: «(..) Πονάμε που τον διαγωνισμό «Πυθαγόρας» τον βλέπουν μόνο σαν την κότα με τα χρυσά αυγά (10 €  κοστίζει η συμμετοχή και διεξάγεται μόνο σε Ιδιωτικά Σχολεία)  (…)»[19].

Η αναφορά αυτή συνιστά απόδειξη πως η σχέση της ΚΑΜΕΚΠ με την αλήθεια είναι το λιγότερο προβληματική. Η ανέγκυρη αυτή αναφορά αποκρύβει πως το 2021, 2η πιλοτική χρονιά, στον «Πυθαγόρα» συμμετείχαν και δημόσια σχολεία[20]μαζί με τα ιδιωτικά με συνολικά 113 εξεταστικά κέντρα[21](ποσοστιαία 40% - 60% αντίστοιχα)

 

Και συνεχίζει η ΚΑΜΕΚΠ στη διακήρυξή της «Πονάμε βλέποντας η ΕΜΕ να ασχολείται μόνο με τα παιδιά που ήδη διακρίνονται στα Μαθηματικά μέσω των άλλων διαγωνισμών της.  Πονάμε βλέποντας τα περιοδικά να βαλτώνουν με ακραίο παράδειγμα τον μη λειτουργικά χρήσιμο ΕΥΚΛΕΙΔΗ Β΄»[22].

Κρίμα τελικά που αρκούνται στο να «πονάνε» τα  μέλη και οι επιρροές της ΚΑΜΕΚΠ και η μόνη λύση που βλέπουν είναι να τα βάζουν μαζί μου επειδή ΔΕΝ συναινώ στην ευθεία παραβίαση του καταστατικού που επιδιώκουν με όλα τα μέσα… γιατί μια παρατεταμένη θητεία τους στο ΔΣ και την ΕΕ με πόνο αλλά χωρίς κόπο για αυτούς, όπως να το κάνουμε, έχει και prestige ανάμεσα σε άλλα οφέλη…

 

2.3 Διακριτά χαρακτηριστικά στη διακήρυξη της ΜΑΘΑΝ

 

Αρχικά η ΜΑΘΑΝ στη διακήρυξή της (Ενημέρωση, σελ. 78/15-18), αυτοπροσδιορίζεται ως εξής: «το μόνο ανεξάρτητο και πολυσυλλεκτικό ανανεωτικό ρεύμα στην ΕΜΕ (…)»[23].

Με την αναφορά αυτή η ΜΑΘΑΝ παραδέχεται πως από τα γραφόμενά της -και όχι μόνο- εξαιτίας του πολυσυλλεκτικού χαρακτήρα της συνάγεται ότι δεν έχει ενιαία ιδεολογική κατεύθυνση ούτε και ενιαίο τρόπο ερμηνείας του κόσμου με αποτέλεσμα να στερείται σαφών ιδεολογικών αναφορών.

Οπότε αναζητείται ποια είναι η αιτία που παρά τον πολυσυλλεκτικό χαρακτήρα της αριθμητικά οι υποψήφιοί της για το ΔΣ είναι μόνο 7 στους 15 ούτε καν 8;... (Και ένας αντί 3 στην Εξελεγκτική;). Αν αναγνώριζε τον ελιτίστικο χαρακτήρα της τότε η συμμετοχή μόνον των 7 θα μπορούσε και να …δικαιολογηθεί. Εκείνο που δεν δικαιολογείται είναι ότι δεν δημοσιοποιεί το επαγγελματικό στάτους των υποψηφίων της. 

 

Αρχικά παρατήρησα πως αναφέρεται συνολικά αφ’ υψηλού στους διαγωνισμούς[24] ενώ ειδικότερα για το διαγωνισμό «Πυθαγόρας» επικεντρώνεται στο τι πρέπει να γίνει χωρίς να οριοθετεί το ανάλογο πλάνο που θα αναλάβει να εκτελέσει με τα μέλη που την ψηφίζουν ή τις επιρροές της. Η διακήρυξή της παραμένει σε επίπεδο λόγου κενού περιεχομένου και για την …ταμπακιέρα καμιά συζήτηση. 

Με δυο λόγια …χρωστάει στην ΕΜΕ να καταθέσει ονόματα και ειδικεύσεις όσων θα εργαστούν εθελοντικά (και δεν θα εξαφανιστούν μετεκλογικά) και σε ποιο πλάνο θα δουλέψουν με εγγυήσεις για την καλή εκτέλεση όσων αναλάβουν και όχι μόνο για να μπει το όνομά τους στην …προθήκη.

 

Επεσήμανα και παραπάνω πως στις εκλογικές διακηρύξεις των παρατάξεων γίνεται προσπάθεια να αποκτήσουν εκ των υστέρων την πατρότητα κάποιων εκδηλώσεων της ΕΜΕ. 

Ήδη από τις εκλογές του 2019 «Για παράδειγμα η ΜΑΘΑΝ επανειλημμένα διεκδικεί τη... μητρότητα του 1ου συνεδρίου των απανταχού (…)»[25].  

Σε  αυτή τη διακήρυξή της όμως (Ενημέρωση, σελ. 78/18) εκτός του να διεκδικεί εκ νέου τα …copyright της πρότασης για τη διοργάνωση  του «Πρώτου Συνεδρίου των απανταχού  Ελλήνων Μαθηματικών» ταυτόχρονα υπερβαίνει τα εσκαμμένα και ρίχνει την ευθύνη αποκλειστικά στη διοικούσα παράταξη για την «αποτυχία κινητοποίησης των απανταχού Μαθηματικών»!!! 

Ναι, καλά[26]καταλάβατε… ενώ δεν οριοθετείται από τη ΜΑΘΑΝ τι ακριβώς θεωρεί αποτυχία(;;;) στο να κινητοποιηθούν οι απανταχού μαθηματικοί... καταλήγει πως η …δόξα της πρότασης ανήκει στη ΜΑΘΑΝ(!!!) ΚΑΙ το ανάθεμα για την αποτυχία στη διοικούσα παράταξη!!! Μια χαρά μου φαίνεται αυτή η αντίφαση της ΜΑΘΑΝ που αποδεικνύει πως …μυαλοπώλες είναι πολλοί αλλά περιμένουν από τους άλλους να σηκώσουν τα μανίκια και να δουλέψουν… 

 

Χαρακτηριστική της δράσης της ΜΑΘΑΝ είναι η ιδιαίτερα κομψή αναφορά στη διακήρυξή της «(..) για τα Προγράμματα Σπουδών και για τα Σχολικά Βιβλία, θέματα στα οποία έχουν σημειωθεί διαχρονικά ατυχείς πρωτοβουλίες προερχόμενες από την Πολιτεία (…)»[27]

Εκτός από τη στρέβλωση του να αποδίδει αποφάσεις της διοίκησης που συνιστούν σταθερά προσανατολισμένη μνημονιακή εκπαιδευτική πολιτική σε «ατυχείς πρωτοβουλίες από την Πολιτεία»… Αυτή η light λεκτική εκδοχή συνιστά ένδειξη και εγγύηση για όσους την ψηφίσουν για το πόσο διακριτική θα είναι στις εκτιμήσεις της και δεν θα χαλάει καρδιές όταν και αν εκλεγεί ή πολύ περισσότερο αν καταστεί πλειοψηφικό ρεύμα...


Επιλογικά ερωτήματα προς απάντηση…


Καταληκτικά οι 3 παρατάξεις (ΔΗΠΑΚΙΜ, ΚΑΜΕΚΠ, ΜΑΘΑΝ) χρωστούν να δώσουν πρώτα στα μέλη τους -και όχι μόνο- μια απάντηση γιατί δεν βάθυναν την τομή που πετύχαμε στις εκλογές του 2015, μετά την περίοδο των δικών… 

 

Και για να μαθαίνεται από την προφορική ιστορία της ΕΜΕ εκπρόσωπος της τάσης που διασπάστηκε σε ΚΑΜΕΚΠ υποστήριξε να μην συμπεριληφθώ στο ψηφοδέλτιο του 2015 με την …αιτιολογία “ότι οι συνάδελφοι δεν συμφωνούσαν με τις δίκες και θα χάναμε ψήφους”. Τότε, η πρόταση αυτή δεν κατέστη πλειοψηφική, και αυτός που την υποστήριξε δεν εξελέγη. Έτσι, έθεσα με συνειδητή επιλογή μου υποψηφιότητα στην Εξελεγκτική Επιτροπή, όπου εκλεχτήκαμε αλφαβητικά (Δημάκος, Καλογερόπουλος, Χρονοπούλου[28]). 

Από το τότε εκλογικό αποτέλεσμα, αποδείχτηκε ότι οι συνάδελφοι μια χαρά μας ανταπέδωσαν με την εκλογή μου στην Εξελεγκτική και με 6 θέσεις στο ΔΣ[29] και, όμως, αυτό το ρεύμα αντί να διογκωθεί τη διετία 2015-2017 και να λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά το …κάθισαν με κορύφωση τη διάσπαση σε 3 παρατάξεις στις εκλογές του 2017 ώστε να διατηρηθεί “το καπάκι του καζανιού που έβραζε” στη θέση του!!!

 

Τέλος εποχής για τα “τραπεζάκια” (με εκλογικό υλικό) των παρατάξεων;

 

Επίσης επισημαίνω εμφατικά πως καμιά από τις παρατάξεις ΔΕΝ έθεσε ζήτημα για την (αυτήκοη) πληροφορία από τη συνεδρίαση ΔΣ 3/6/2021 για την οποία εδώ σας ενημερώνω πως θα απαγορευτούν τα “τραπεζάκια” (με εκλογικό υλικό) των παρατάξεων τα οποία στήνονται κατά παράδοση στα γραφεία της ΕΜΕ την ημέρα της ψηφοφορίας… Απόφαση που, για μένα, είναι σφόδρα αντιδημοκρατική.

Η πρόταση να περιμένουν οι συνάδελφοι που επιθυμούν να ψηφίζουν στην κάλπη, και όχι με επιστολική, στη στοά που στεγάζονται τα γραφεία της ΕΜΕ δεν συνεπάγεται και απαγόρευση να στήσουν οι παρατάξεις “τραπεζάκια” (με εκλογικό υλικό).

Η στοά αλλά και ο περιβάλλον χώρος είναι υπερεπαρκείς για να στηθούν τα “τραπεζάκια” (με εκλογικό υλικό) και να τηρηθούν και οι αποστάσεις που προβλέπουν τα υγειονομικά πρωτόκολλα και όσο για όποια τα “πηγαδάκια” των (εύχομαι να είναι εμβολιασμένοι) συναδέλφων μπορούν να διευρυνθούν και προς στην οδό Ιπποκράτους. 

 

Αντιλαμβανόμαστε ότι προέχει η προστασία όλων μας και πως θα δυσκολευθούμε στην κατά μέτωπο επαφή  αλλά και το να απαγορευθούν προκαταβολικά τα “τραπεζάκια” (με εκλογικό υλικό)  των παρατάξεων επαναλαμβάνω εμφατικά πως το θεωρώ αντιδημοκρατικό. 

Εκφράζω την άποψή μου έγκαιρα και δημόσια γιατί όταν αναφέρθηκε από τον Πρόεδρο στη συνεδρίαση του ΔΣ στις 3/6/21 ΔΕΝ άκουσα τσιμουδιά από τις παρατάξεις… 

 

Η συνέχεια στη ΓΣ στις 13/6/2021 9.30 πμ μέχρι 10.00 πμ προσέλευση Και στις 10.00 πμ έναρξη επειδή έχουμε μόλις ένα τρίωρο στη διάθεσή μας 10.00 - 13.00.

 

Αθήνα 11/6/2021

Αγγελική Χ. Χρονοπούλου



[1]Βλ. στο ποστ της «Μαθηματικής Άνοιξης’ https://www.facebook.com/groups/618602985006666/announcements

(ημερ. ανάκτησης 7/6/21) Τα κεφαλαία υπάρχουν στο κείμενο.

[2]Στην καθιέρωση της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας αναφέρεται και στη διακήρυξή της η ΜΑΘΑΝ (Ενημέρωση, 78/15) γεγονός πρωτόφαντο να υπάρχει αντικαταστατική αναφορά σε διακήρυξη παράταξης…

[3]Η ΚΑΜΕΚΠ έστειλε με e mail αφίσα για την εκδήλωση στις 5/6/2021 ώρα 00.46 πμ σε 88 αποδέκτες ΚΑΙ ένας τουλάχιστον από τους αποδέκτες (μέλος του Παραρτήματος Πάτρας και υποψήφιος) ανάρτησε την αφίσα στο fb του και διαχέει δι΄ αυτής το πλήρες περιεχόμενο... στο https://youtu.be/jAD84sp1ehE 

[5]Η παρέμβαση ό.π. στη 1 ώρα και 37 λεπτά μέχρι 1 ώρα και 41.

[7]Ενδεικτικά παραθέτω την αναφορά “Α΄ Σύλλογος Αθηνών:

Καταγγέλλουμε την ωμή και επαίσχυντη παρέμβαση στις συλλογικές διαδικασίες του Συλλόγου μας, από το Υπουργείο Παιδείας, τη διοίκηση και τις δημοτικές αρχές, με στόχο να ακυρώσουν το δημοκρατικό μας δικαίωμα να διενεργήσουμε εκλογές για την ανάδειξη νέου Δ.Σ.” http://www.a-athinon.gr/?p=11168ημερ. ανάρτησης/ανάκτησης 6/6/2021. 

[8]https://drepani.gr/index.php/ekpaideusi/item/8567-omi-paremvasi-tou-ypaith-gia-apotropi-eklogon-sta-ekpaideftika-somateia?fbclid=IwAR0sgixjdK-KZMUu8oH-FehIir5EzY96ED2wfp5cOldc-OOFBH85fwjkD-gημερ. ανάρτησης 7/6/2021 ημερ. ανάκτησης 8/6/2021 (διαχειριστής Γιώργος Καββαδίας) 

[9]Βλ. ΕΜΕ, ΓΣ 2021, μετά από παράταση θητείας: όροι για επανεκκίνηση…blog «Μαθηματικά Τετράδια (ημερ. ανάρτησης 4/6/2021) http://mathematicatetradia.blogspot.com/2021/06/2021.html

[10]Βλ. συγκριτικά τη διακήρυξη της «Δημοκρατικής Πανεπιστημονικής Κίνησης Μαθηματικών» στις εκλογές2019 (ημερ. 1ης ανάκτησης 15/2/2019 και 2ηςανάκτησης 5/6/2021) http://www.hms.gr/sites/default/files/news/DHMOKRATIKH_PANEPISTHMONIKH_KINHSH_MATHIMATIKWN2019.pdf Βλ. ομοίως και «διακηρύξεις συνδυασμών και υποψηφίων 2019» στην ιστοσελίδα της ΕΜΕ  http://www.hms.gr/?q=node/1504.

[11]Βλ. ενδεικτικά πρόσφατη παρέμβασή μου στα πρακτικά ΔΣ 13/11/2020 σελ. 6 και αρχικά το «αίτημα της κ. Α. Χ. Χρονοπούλου για διεύρυνση της «επιτροπής μελέτης και υλοποίησης του διαγωνισμού «ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ»» για να ενισχυθεί και να αναδειχθεί ο παιδαγωγικός χαρακτήρας τουΠαρατηρήσειςγια να ενισχυθεί και να προβληθεί αυτό το ζήτημα στην 1ηανακοίνωση μετά τη δημοσιοποίησή της» που στάλθηκε στον Πρόεδρο του ΔΣ και το Γ.Γ. της ΕΜΕ με Κοινοποίηση:στα μέλη της «επιτροπής μελέτης και υλοποίησης του διαγωνισμού «Πυθαγόρας»» http://www.hms.gr/?q=node/1371(αρχική επιτροπή) και http://www.hms.gr/?q=node/1408(και διευρυμένη επιτροπή) -αρ. πρωτ. 450/10-7-2018.

[12]Ενημέρωση, σελ. 78/4

[13]Βλ. στο:«Εκλογές 2019 για ΔΣ και ΕΕ στην ΕΜΕ: ένα βήμα μπροστά δύο πίσω» blog “Μαθηματικά Τετράδια” ημερ. ανάρτησης 27/2/2019 http://mathematicatetradia.blogspot.com/2019/02/2019.html

[14]Βλ. στο:«Εκλογές 2019 για ΔΣ και ΕΕ στην ΕΜΕ: ένα βήμα μπροστά δύο πίσω» blog “Μαθηματικά Τετράδια” ημερ. ανάρτησης 27/2/2019 http://mathematicatetradia.blogspot.com/2019/02/2019.html

[15]Το σύνθημα του 2019 παραμένει αναδιατυπωμένο και στην προμετωπίδα της διακήρυξή της του 2021 (Ενημέρωση, σελ. 78/11) ως εξής: «Μαθηματική εκπαίδευση για όλα τα παιδιά» σε προφανή διάσταση(!!!) με το νέο κεντρικό σύνθημά της. 

[16]Βλ. https://www.youtube.com/watch?v=yAzXYffIwSYημερ. ανάρτησης 5/10/2015 ημερ. ανάκτησης 5/6/2021 ΚΑΙ  https://www.athensvoice.gr/politics/97392_10-fores-poy-o-syriza-eipe-oti-tha-skisei-mnimonio ημερ. ανάρτησης 18/5/2015 ημερ. ανάκτησης 5/6/2021

 

[17]Η παρέμβαση ό.π. στα 41 λεπτά μέχρι 42.

[18]Ενημέρωση, σελ. 78/11

[19]Ενημέρωση, σελ. 78/13 [η έμφαση με bold και υπογράμμιση δόθηκε από μας]

[20]Η έγκριση για τη συμμετοχή δημοσίων σχολείων δόθηκε από το ΙΕΠ τον Αύγουστο του 2020.

[21]Ανακοινωμένα στο  https://pythagoras.hms.gr/hms_view/kentra.php

[22]Ενημέρωση, σελ. 78/13 [η έμφαση με bold και υπογράμμιση δόθηκε από μας]

[23]Ενημέρωση, σελ. 78/15

[24]Ενημέρωση, σελ. 78/17

[25]Βλ. στο:«Εκλογές 2019 για ΔΣ και ΕΕ στην ΕΜΕ: ένα βήμα μπροστά δύο πίσω» blog “Μαθηματικά Τετράδια” ημερ. ανάρτησης 27/2/2019 http://mathematicatetradia.blogspot.com/2019/02/2019.html

[26]Ενημέρωση, σελ. 78/18

[27]Ενημέρωση, σελ. 78/15-16 [η έμφαση με bold υπάρχει στο κείμενο και με υπογράμμιση δόθηκε από μας]

[28]Υπενθυμίζω για να μαθαίνουν οι νεότεροι και θα θυμούνται οι παλιότεροι τη μνημειώδη «Έκθεση (της μειοψηφίας) της Ε.Ε. της ΕΜΕ (η πλήρης έκθεση -σελ. 32)της Αγγελικής Χ. Χρονοπούλου (μέλος της Ε.Ε.)»
Το κείμενο αυτό δημοσιεύθηκε στο blog “Μαθηματικά Τετράδια”και είναι «η πλήρης έκθεση (της μειοψηφίας)  της Ε.Ε. της ΕΜΕ  (σε έντυπη μορφή μοιράστηκε στους συμμετέχοντες στη ΓΣ 6/3/16»ημερ. ανάρτησης 7/3/2016 ημερ. ανάκτησης 5/6/2021  http://mathematicatetradia.blogspot.com/2016/03/blog-post.html

[29]http://www.hms.gr/?q=node/1207ημερ. ανάκτησης 7/6/2021 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.